Viestiketju: CJ7 Diesel
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 12.12.2007, 09:14
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.073
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Moro taas!

Pikku hetken kauppaa väännettiin(huom.eka viestin pvm.), mutta tänään 11.12 sain kyseisen auton itselleni ostettua.
Ongelmat alkoivat ennen kotipihaa n.10km matka...
Eli kytkin poljin meni täysin tunnottomaksi ja kytkin siis lakkasi irroittamasta kokonaan.
Ajoin pihaan ja jätin siihen, kun ei pimeässä mitään näe.
Onko ideaa että mista kannattaa aloittaa tutkimaan, nesteet katsoin ja näytti olevan?



Joko työsylinteri tai pääsylinteri on tappanu kuminsa!! Osat löytyy hyllystä, nytkin on yksi vastaava pääsylinteri samanlaisesta tuossa pöydällä!!!

Työsylinterin kumi: http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=1213

Pääsylinterin korjaussarja ei olekkaan vielä nettikaupassa!!! Mutta yksi sarja on hyllyssä, mutta taitaa mennä tuohon pääsylkkyyn joka on pöydällä, tilataan lisää tarvittaessa!!!

FJDC #1 !!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Nettikauppa: www.jamant.fi


Vastaa lainaten