Tällaista tällä kertaa. Epätoivosta tuli välillä haettua vauhtia, kuten humalastakin. Tiedä sitten kumpi on parempi keino.
Jousitusta korotetaan/herkistetään siirtämällä takana latit rungon alle, keskemmälle ja alemmas siis. Takalatin etukorvakkoprototyyppi valmistui jo, ja se tulee pulttikiinnityksellä runkoon. Originaalit jousen kiinnitykset jää siis myös käytettäväksi jos tarvetta ilmenee. Edessä lisäkierrejouset luultavasti toteuttaa korotuksen.
Flippikeulasta tuli toimiva, konstruktio vain edellyttää puskurin valmistusta kippaavaksi myös, mutta sekin on jo suunniteltu pääpiirteittäin.
Turvakaaret ovat seuraava suurempi askel, ne koostunevat A- B- ja C-"pilareista", B-"pilarin" vinotuesta, takatuista ja takaristikosta. Ns. hardtop etupenkeille harkinnassa.
Tankki tulee sisälle, mahdollisesti hieman upottaen takapenkin alle lattiaan, sähköisellä pumpulla ja paineensäätimellä.
Akseleiden tasauspyörästöt tulevat lukittaviksi, taakse automatique ja eteen mahdollisesti kytkettävä.
Renkaiksi tällä hetkellä valittu 33x12,5x15 boggerit. Pitäisi olla leimattavissa.
Jovainonhansitätuossakinpuuhasteltavaaehkäriittääj otältätuokiolta.
----------------------------------------------------
Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa.
----
www.students.tut.fi/~koivune3/index.html
Edited by - Kelaperse on 11/12/2007 20:50:25