Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 11.12.2007, 13:05
p0wer p0wer ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 04.12.07
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 22
Perusasetus

Omaan Hiluxiin on myös asennettu tuollaiset N300:t ovaalit valot työ/lastausvaloiksi taaksepäin xenoneiden kera, tästä voisin pari asennuskuvaakin heittää kunhan pääsen tuota kuvaamaan paremmin.

Itse tein niin että purin nuo Superseal-liittimet apunakäyttäen paria neulaa ja paljon tarkkaavaisuutta (ja kyllä, tähän olisi olemassa myös työkalu) ja läpivein nuo silikonijohtimet tuosta alkuperäisestä N300:n läpivientikohdasta. Lisäksi taiteilin korkeajännitejohdon päälle punossukan jonka päädyt sitten tietysti "sidoin" kutistesukalla, lopputuloksesta tuli siisti eikä ylimääräisiä reikiä tarvinnut porailla. Korkeajännitejohdot vedin läpiviennillä kopin sisään ja muuntajat tuli auton sisäpuolelle, pitkän ohjaamon takaosan sivumuovien alle piiloon. Kaveriksi tuli vielä tuollainen relejohtosarja jossa muuntajiin suoraan sopivat liittimet, joten asennus oli jokakohdassa aikalailla bolton:a.

Tuo N300-umpio on tosiaankin aika paljon pitemmälle näyttävä malli verrattuna tuollaisiin "normaaleihin" täysin hajottaviin työvaloihin, lisäksi valokuvio on leikattu yläpäästä (tai alapäästä, riippuen kumminpäin umpion valon runkoon asentaa) vähän niinkuin auton ajovaloissakin lyhkäsissä valoissa on, ei tosin ihan niin tarkasti. Näinollen kyseinen umpio käy hyvin esim. henkilöautokäyttöön missä myös pitemmälle näkyvyys on olennaista.

-Kimmo

Edited by - p0wer on 11/12/2007 13:08:23
Vastaa lainaten