Lainaus:
quote:
Nyt sitten tulikin toinen wtf? mitäs hittoja noi eri light patternit on? Eli noita saa siis eri valokuviolla mutta mistäs hitosta mä nyt tiiän millaset mulla on? Noiden perusteella 200 pitäs olla paras mutta ei taida pitää nuo paikkaansa? Tosin 200 onkin sitten neljällä eri valokuviolla. Ota näistä nyt sitten selvää...
|
Täällä ainaki raskasosalla ku takavaloiksi Nordic 100:set hain, niitä oli sekä narrow että wide hyllyssä, ja noita 25 ja 200 vaan wide.
Widen lasi näyttää tuolta ku tuossa kuvassa, narrowissa on huomattavasti vähemmän (puolet pois? edit: tai puolet leveys- ja puolet korkeussuunnassa, eli siis neljäsosa jää, tosi selkeä ero oli) tuota rihlotusta, eron huomaa kyllä jos vierekkäin tai tuon kuvan vieressä vertaa, jos on joskus molemmat nähny niin hoksaa kyllä ihan yksittäisestä lampusta. Taitaa olla yleensä tuota wideä nää lähes kaikki.
Tuosta hi ja lo beamistä en osaa sanoa, ei oo tullu vastaan ko noissa mainoskuvissa.
EDIT: niin ja Nordiciinhän saa noita umpioita varaosana, että samoihin puukotettuihin kuoriin voi kokeilla.
Edited by - HJ60 on 11/12/2007 05:56:42