Lainaus:
quote:
Vinkkinä kaikille, että hain paikallisesta osakaupasta samoin navoitetun yksikön (Escortista) ja maksoi kokonaista 15 e. Eli pienoinen ero omaan Rankun palikkaan. Se sitten vaan ilmamäärämittarin jalkaan kiinni, uusi Hall-paikalleen
|
Mistä tuon anturin hommasit? Tarkoitat ilmeisesti sitä sytkän pohjalevyyn tulevaa anturia joka lukee reluktorin (se kahdeksanhampainen ratas sytkän akselilla) asentoa? Paljonko maksoi?
Tuollainen vahvistinmoduli on vanhemman EFIn puolan alla olevan sytkäboksin sisällä (joku GM-palikka).
Vaihdoit aika monta palikkaa kerralla. Mielenkiintoista olisi tietää missä tuo vika noista varmasti oli.
Sitten se vastus siinä lämpöanturin piuhassa. Se huijasi ECUa luulemaan koneen olevan pakkasella käynnistäessä lämpimämpi kuin se tosiasiassa oli - tiettyyn rajaan saakka. Oli minullakin edellisessä vermeessä. Saattaa olla viisasta pitää se siellä, sillä voipi ruikkia melko runsaan seoksen kylmillä ilmoilla käynnistäessä. Kytketty periaatteessa anturin napojen väliin. Tuosta vastuksesta kirjoittelin joskus täällä EFI Range käyntihäiriöt, tais olla topicin nimi tai jotain. Söötsillä löytyy, kuten sen vastuksen arvokin. Ilmeisesti maahantuojan virityksiä.
-TimoV
"Kasissa vaan on vitun kiva ääni!!!", Ipe64, 5/10/2007: 11:18:00

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990
Edited by - TimoV on 10/12/2007 11:08:16