Akselin rassaus jatku heti kun taas tallille kerkes....
Heittokellolla katottii välykset kohallee...
Sitte ku kaikki oli kohallaa, ruvettii viimenää kasaamaa takasin läjään...
Ensin murikka paikallee joka meni aika sujuvasti kohillee, tosin sitte kartaanin laitossa jouduttii vähä tunkkia käyttää apuna että saatiin se paikalleen, kun meinas olla vähä tiukka sovite.
sitte akselin päitä kasaa ja vaseliinin tuhlaus alko. Kolmisen purkkia meni MOLY rasvaa että saatiin kaikki paikat, laakerit ja murrokset varmasti täytee. kasaaminen meni ihan mallikkaasti kaikin puolin, uuden jarruputken joutu laittaa vasempaa jarrusatulaa, kun se katkes avaus vaiheessa.
Pyörän laakeritkin saatiin oikeaan momenttiin, kun ne ennen remppaa oli ihan väljät, nyt pelaa.
Sitte viimenää napalukkoihin asti kasassa, mutta napalukkojen asennus, mikä piti olla sellanen että sen kun heittää paikallee, ni eipä heti mennykkää kohallee ja sitte ku saatii ne perille asti, ni eipä suostunu heti kääntymää, no loppujen lopuksi saatii ne kohallee ja toimimaa.
Saatii kaikki paikallee ja jarruja piti ilmata, mutta eipä lähteny toisen puolen ilmaruuvi auki ja yritettii ilmata putken välistä se mikä saatii, ja kun jarrut rupes hieman toimimaa, ni koe ajolle ja etuakselin jurina oli lopullisesti kadonnut????? Kai se sitte oli kaikkien sattumien summa, eikä muistettu siinä tohinassa kattoa kuinka paljon siellä pinionissa oli klappia, mut esijännitystä siellä ei ollu ollenkaa, ku pultti mikä pitäis olla todella tiukasti kiinni, ni eipähän ihan ollukkaa, suurinpiirtein sormitiukkuudessa, nii ja tietty se "öljy" mitä siellä oli voi olla ja yks syy...
No koeajo suoritettu, eikä ne jarrut mitää pelaa saatana... Uutta ilmausta eikä se auttanu, jäi sinne sylinterii mistä ei lähteny se ilmausruuvi auki, ni ilmaa, eikä se muuta tarvinnu.. Ei muuta ku lämmittämistä, crc:tä ja kaikkee mahdollista sinne välii, että irtois, mutta eihän se ehjäksi jääny, poikki meni ku poliisin jalka...
No ei muutaku satula pöydälle ja ihmettelemää mitä sille kokeilis... Pora kätee ja ilmaus ruuvista läpi. Toivottii että saatais se irti lyömällä avain siihen ja kääntämällä, mutta ei mihinkää... Loppujen lopuksi vastakierretappi katkes sinne sisää ja meni hermot... Kaverille soitto, ja niiltä lainaks jarrusatula siks aikaa ku saan joko ton korjattua tai tietysti jokuhan voi tarjota HALPAA JA HYVÄÄ JARRUSATULAA joka toimii...
No pääasia että akseli pelaa, eikä enää jurnuta, perä vielä hieman ääntää, mut se sitte seuraavaksi...
-----------------
Kolmosen mäki....