Siitä vaan tuli mieleen, kun tuota Subarun korjaamomanuaalia selailin, niin edessä on UFJ:t ja takana BJ:t pyörien puolella. Keskellä sitten löytyy DOJ, Double Offset Joint.
Semmosta löyty, että tuon BJ:n poikkileikkaus on kaaren muotoinen ja UFJ:n kaaren ja suoran yhdistelmä. Kääntyvyys UFJ:ssä tosiaankin tuo 50astetta. Kestävyys jotakuinkin sama.
Poikkileikkauskuva selvitti jonniin verran. Turhaa vain, että Subaruun laitettu erilaiset, ois aika jonaa, jos eessä ja takana ois samanlaiaset. Tuon BJ:n kääntyvyys 46,5astetta...
Nyt pitääki ottaa selvää, mitä löytyy Nivakkerista...
-P-
OFFROAD Kainuu
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
"Hullut eivät epäile mielenterveyttään"
-Minä-
Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse.
-Minä-
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
|