Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.12.2007, 20:00
Teukka Teukka ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 05.07.05
Sijainti: Kajaani, Finland
Perusasetus

Lainaus:
quote:
1. No oliko toi sun kommenttis nyt asiallinen? Mun mielestä ei.
Juuri näin mitäänhän täällä ei saisi kommentoida negatiivisesti, eli eikö nämäkin voisi deletoida?

Lainaus:
quote:
2. Jos olisit kertonut mikä on lukittu turhaan niin olisin voinut avata sen uudestaan, mutta enpä avaa kun et osannut sitä kertoa.
Ei ollut kyse minun topikistani/topikeistani, joten en katsonut sitä tarpeelliseksi saatika velvollisuudekseni.
Lainaus:
quote:
...mutta osa taas on huomannut että turhaan sitä paskaa sinne O/M/V palstalle kirjoittaa kun ne ei siellä kumminkaan pysy.
Se nyt vaan on niin että toisen paska on toisen aarre, eiköhän se ole myyjän&ostajan välinen asia eikä moderaattorin? Ja ihan vinkkinä sanon että asiaa voi kysyä eri tavoin, vai onko täällä jossain säännöissä sanottu että kaiken pitää olla niin paskanjäykkää?
Esimerkki:
Taannoin olin ostamassa hydraulivinssiä espoosta ja myyjä ilmoitti että kampe on 1½-vuotta vanha ja käyttämätön. Halusin tietää miksi moinen on ollut autossa kii niin kauan, mutta käyttämättömänä joten kysyin myyjältä että "Eiks kongossa oo puita vai miks sitä ei oo käytetty?" Välittömästi kommentti hävisi, ilmeisesti joku asuu espoossa ja veti varmaan kiisselit nenään...
Eikä kyllä ole tarpeellista sopia kahvilla käynnistä täällä, ainakaan allekirjoittaneella. Puhelimet on keksitty.

- Silent enim leges inter arma -
Teukka