Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.12.2007, 11:39
kuraputti kuraputti ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 29.03.07
Sijainti: yppäri, Finland.
Perusasetus

Nyt taitaa olla tilanne sellainen että taitaa olla anonyymillä paha vaippaihottuma (yms,), kun tuolla lailla kitisee ja jaksaa uhota raastuvasta. Jos uskaltaa muitten nimiä palstalle paiskoa niin mikä on se suuri paha siinä ettei voi omaansa sinne myöskin laittaa? Mutta itse asiaan itse henkilökohtaisesti pidän tällaisia anonyybi let-me-cry-some-more virsiä lähinnä surkuhupaisina. Tulee samanlainen olo kuin silloin kun olet liian laiska vaihtamaan kanavaa kun alkaa Oprah tai Dr.Phil (ilman amerikkalaista jeesuksen ylistystä) televisiosta. Jos tässä nyt jokin voitaisiin vielä tehdä topikin viihdyttävyys arvon säilyttämiseksi voitäisiin myyjan kanta kuulla kokonaisuudessaan kaikkine "viihdyttävine" yksityiskohtineen ja sitten ruveta väkeä viemään raastupaan tai vaihtoehtoisesti kuulla tätä joutavaa anonyybin nillitystä kuinka ostin jotain ja sitten maailman vääryys selvisi minulle osastoa lisää. Joten jatkakaa toki tätä paskan heittoa koska se saa minun aikani koneella menemään hauskemmin kun saa vedetsilmissä nauraa anonyybin kommenteille kuinka olemme kohta kaikki oikeudessa (jos näin niin voin tulla mukaan jos sinne saa ottaa mukaan jotain virvokkeita kuin elokuvissa konsanaan). Täältä linkistä hieman inspiraatiota nyybille lisää http://innerslacker.com/images/argue091204.jpg

Vastaa lainaten