Ekat testiajot ajettu. Moottori toimi hyvin ja laatikko, mutta alennusvaihteesta petti heti ketjun kiristyspyörän mekanismi joka vääntyi ja piti heti ottaa hytti pois ja aukasta alennusloota ja tehdä sinne jykevämpi mekanismi niin sillä alkoi sitten härveli liikkumaan kunnolla kun ei kettinki enää hyppinyt hampaiden yli. Jarrukääntö pelaa hyvin, puolikierrosta kun kääntää ratista niin on jo pian nokka tulosuuntaan.
Eilen sain haettua siihen ikkunat jotka osoittautuivat täysin kuratavaraksi. Lasit piti olla karkaistua lasia jotka kestää taivutusta, lyöntejä yms. mutta paskat, takalasin laskin nokkapellin päälle ja siinä se oli vähän aikaa niin kuulu kamala raksahdus ja koko lasi siinä aivan murskana ja koko talli täynnä lasinsiruja. Tuulilasi meni asennuksessa rikki kun laitoin reunoihin ensin liimamassaa ja painoin lasin kiinni paikalleen ja sitten laitoin siihen tuen ettei tipu paikaltaan. Taas meni hetki ja kuului räts. ja se lasi myös pillun päreinä. Ihmettelin jo ennen asennusta kun lasit sillain ritisee ja ratisee kun ihan vähänkin yrittää taivuttaa lasia. Ei auton sivuikkunat sillain ritise vaikka vähän taivutteleekin. Halvemmuuden otin noi lasista mutta taitaa tulla kalliimmaksi nyt kun täytyy hakea niihin kunnon polykarbonaattilevyt. Saa nyt nähdä mitä lasifirman ukko sanoo noista. Ja sivulaseja en enää viitinyt edes yrittää asentaa ettei nekin hajoo, vien ne takasin sinne lasifirmaan. Mun mielestä kyllä ne hajos liian helposti, onko kellään kokemusta karkastunlasin ominaisuuksista, kun eikö auton ikkunatkin ole juuri sitä eikä kovin helpolla hajoo.
******************************
alä puhu p****a puhtaalla suulla