Näytä yksittäinen viesti
  #43  
Vanha 03.12.2007, 11:16
jeep:n Avatar
jeep jeep ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.07
Sijainti: Helsinki
Viestit: 39
Perusasetus

Maavarassa ja näin ollen ylityskulmassa häviää tosiaan Lantikoille.
Unlimited Rubiconin ilmoitettu maavara on 253 mm ja ylityskulma vain 20,3 pitkästä akselivälistä johtuen. Vertailun vuoksi Defender 110:ssä 314 mm ja 30,3 astetta, Discossa 185 mm (240-310 ilmajousilla) ja 22,8 (ilmalla 27,9) astetta.
Toisaalta ero nykyiseen Hiluxiini 292 mm (212 ja 222 akseleiden kohdalla) ja 25 asteeseen ei ole ihan älytön. Land Cruiserissa näyttäis olevan luokkaa 215 mm ja 20 astetta.
Lähestymiskulma (37) ja jättökulma (31) tuntuis olevan ihan ok?

Kertokaas joku fiksu (matikkaa taitava), kuinka paljon tollainen 3" jousituksen korotus parantaa ylityskulmaa, jos maavara nousee karkeat 7,5 senttiä?

WGR! Mistä hommasit korotussarjasi ja mitä sille tuli hintaa?

O|||||||O
Vastaa lainaten