Viestiketju: Offarille morsian
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 30.11.2007, 23:43
Viljo Viljo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 13.03.06
Sijainti: Luumäki
Perusasetus

No nyt on taas ehkä taas aika väsätä pieni muotoinen ilmoitus, viime ilmotus tuli poistettua hätiköinnin seurauksena, ja nytten on muutenkin sopiva mielentila uuten ilmoitukseen.

Joo elikkäs mie oon 21, (kohta 22) vuotias pojan kloppi etelä-karjalasta, ammatiltani olen metallimies ja asun pankin omistamassa omakotitalossa jossa toimin isäntänä. Asunuin neliöitä on 113 neliötä, siinä on jopa tälläiseiselle ihmiselle vähän liikaa yksin elellä.

Luonteeltani olen huumorintajuinen, ja muutenkin symppis (haiskahtaa homolle). Omasta mielestä minulla on adhd, mutta jotkut väittää että se on alkavaa murrosikää. Jotkut ovat väittäneet myös "haaveilijaksi", joka toisaalta pitää paikkaansa, paikoitellen miulla on pitkät piuhat, tunnustan sen jopa itse.
Ulkonäöltäni en ole mister finland, enkä kyllä haluaisi ollakkaan. Kaikkeen muuhun olen itsessäni tyytyväinen paitsi sukupuolielimen pituuteen.

Harrastuksista sen verran, että offi-autoa en tällä hetkellä en omista, mutta toivottavasti joskus tulevaisuudessa kyllä toivon mukaan. Vpk on harrastuksista tärkein ja vaikuttaa myös joskus jopa arkielämän kuvioihin, niitä vaikeuttaen.

Paheita on tupakointi, jopa liiallinen alkoholin käyttö (nainen saattaisi rajoittaa sitä) ja suihkussa kuseminen.

Olen helvetin huono kertomaan itsestäni tuntemattomille ihmisille ja muutenkin omatunto on aivan perseestä, mutta sen lupaan jos pääsee tutustumaa kunnolla niin koitan antaa itsestäni mahdollisimman positiivisen kuvan.

Mitään karsivia tekijöitän en emännälleni aseta, vaan omasta mielestäni jos on kolahteekseen ni sen kolahtaa (eli ottakaa rohkeasti
yhteyttä)

Joko privalla tai sähköpostilla ranttis@luukku.com
kysymällä saa myös lisätietoja ja kuvia. Kiitän ja kumarran jo etukäteen ja olen myös joskus pystynyt parempaan.

Nja
Vastaa lainaten