Kotona on ollu PS2 jo vuosia. Useampikin pelilevy on mennyt lukemattomaan kuntoon vuosien saatossa. Pelitarjonta on hyvä ja pienimmillekin löytyy jotain.
PS3:sta itse himoitsisin. Kallis on - juutas. Eikä pelitarjontakaan vielä kovin kummoinen ole. Sonyn resurssit tietäen, se tarjonta kyllä lisääntyy. Kyllä mulle kelpaisi se MS-tuotekin, eritoten Halo kaverina. Pienille kersoille vaan pelitarjonta X-boxissa on ratkaisevan paljon huonompaa Pleikkariin verrattuna.
Wiitä ne kyllä kehuu, jotka siihen on tutustuneet. Tosin niin on aina ollut Nintendon tuotteiden kanssa. Tämä Nintendo underground-jengi on aina ollut uskollista omalle merkilleen.
Tietsikkaa ei meillä peleillä sotketa. Nämä härvelit on töitä ja asioiden hoitoa varten. Hommatkoon kakarat sitten aikanaan oman pelikoneen itse tienaamillaan rahoilla jos huvittaa.
Eli: jos haluat vehkeen jossa on tarjontaa ton ikäisille kakaroille, ota PS2. Wii, jos haluat olla trendikäs vastarannan kiiski JA teillä on tilaa heilua niitten ohjaimien kanssa. Nuo uudemmat X-box360 ja PS3 on sitten brassailijoille. Oletan kyllä, että PS3:lle tulee tuotantoa myös nuoremmille samaan malliin kuin PS2:lle, mutta tätä kannattaa odotella vähän.
-TimoV
"Kasissa vaan on vitun kiva ääni!!!", Ipe64, 5/10/2007: 11:18:00

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990
Edited by - TimoV on 29/11/2007 13:56:11