Näytä yksittäinen viesti
Vanha 28.11.2007, 20:03
Guest

Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tuli tilattua tuollainen ihan uusi peli ainoaksi alustaksi jokapäiväiseen ajoon.
O|||||||O
Hei! Ja onnea uudelle autolle. Minkälaista toimitusaikaa lupasivat sinulle autoa tilatessasi?
Olen lukenut, että Wranglereiden ja erityisesti Rubiconien toimitukset kestävät melko pitkään tällä hetkellä. Itselläni on myös ollut Rubiconin tilaus sisällä pari viikkoa ja myyjä ei ole vielä edes voinut ilmoittaa arviota mahdollisesta toimituksesta. Ensimmäiset veikkaukset menivät heinäkuuhun 2008 Vuoden vaihteessa lupasivat tarkempia aikoja...

Tosiaan tuo JK-forum mitä wgr manosti pitää sisällään huimasti eri tietoa ja lisävarusteräpläystä Wrangeleriin. Sieltä kannattanee kysellä noista korotussarjoista.

Itse olen myös, jos auton joskus saan, hankkimassa 15 tuuman peltivanteet joihin maastokelpoiset renkaat. Nuo alkuperäisvanteet saa jäädä talvivanteiksi, joskin nekin saisi olla 16 tuumaiset. En oikein ymmärrä miksi maastoautoon pitää laittaa 17 tuumaiset alumiinivanteet (saati 18 tuumaiset, kuten Saharassa)Tietysti jos haluaa laittaa jotkut 35" renkaat ja yli niin miksei...

wgr - kiitos tiedoista jk-forumin puolella..

caddis

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten