Jooh, vinssi ois tossa paketissa, pitäs mennä iskee kiinni, mut tänään ei vielä kerkiä...
Hommattu IKH:sta veneen kytkinpaneeli, jossa 6 valollista kytkin, siitä tehdään valojen ohjuri... Releet, piuhat yms härpäkkeet löytyy myös...
Meinasin toteuttaa jotenkin tähän tyyliin. Akulta tuodaan PAKSU piuha kojelaudan alle (välissä toki iso pääsulake), piuha jakoblokkiin, johon saa tökittyä akiboja, siitä kytkimien ja releiden kautta lavakaarta pitkin ylös piuhat.
Valoja ois jonnin verran...
2x Hella Rallye 3000 lisäpitkät 100w polttimoilla
2x Hella Rallye 3000 sumarit 100w polttimoilla
(Tiedän, katuegoilu valot neljä isoo pönttöö kaareen, mutta ainakin näkee, ja nämä tulivat yhdessä kaupassa... pitkät keskelle ja sivuille sumarit hieman alaviistoon)
2x pienet suorakaiteen muotoset valot taakse 55w polttimot
2x pienet suorakaiteen muotoset valot sivuille 55 polttimot
Äkkiseltään hukkaa mukavan kasan virtaa, tosin niitä tuskin pidetään yhtäaikaa päällä 200w + 200w + 110w + 110w ois yhteensä 620w
Ja nopeesti laskettuna joku 50-60A nalli jakoblokille menevälle piuhalle... Kauhee johdottaminen, jos tahtoo nätin paneelin kojelautaan kiinni

Mutta joskus vaiva kannattaa...
Sitten himottas noi OME:n pakat ja Nitro Chargerin iskarit... Olis luultavasti joku 1500e kieppi, mites onko kellään kokemusta noista "Ahosensedän" lehdistä? Superliftin sarja ois joku vajaa 2000e, mutta taitaapi OME olla kuitenkin parempi maastoajoon...
Eteen keskijäykät pakat koska keulalla kuitenkin hilpettä ja takana menis löysempikin... Koska lavalle tuskin tullaan koskaan laittamaan mitään norsua, saatikka lihavia eukkoja kapakin pihalta...
Oisko jollain joku hyvä idea noiden valojen järkevimmälle johdotukselle... Ajattelin itse, että kytkee kaksi valoa aina yhdelle kytkimelle, releen kautta toki...
Toivottavasti joku edes jakso lukea
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään!