Mulla on ollut Hellan 3000 bluet 37,5 nyt vähän yli vuoden. Oikein hyvät varsinkin, jos saa ajella pimeellä rauhassa ilman vastaan tulijoita. Kyllä hirvieläimet ja poroparven tieltä erottaa jo kaukaa. Ihan sopivasti lisää myös valoa reunoille. Auton omat valot näyttävät kiitettävästi lähimaastoon, niin valoa tarvittiin kauas. Mutta sinänsä jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt ostaa samat valot 17,5 ref. Niin ei tarvitsi niitä poistaa katsastukseen mentäessä!
Noista +30% - +90% tehokkaammista polttimoista olen vankasti sitä mieltä, että unohtakaa. Tosi lyhytikäisiä ja tulee vuositasolla erittäin arvokkaiksi "ylläpitää". Ihan perus polttimot ovat kestäneet parhaiten. Mulla on ollut pitkässä ajossa citikan jumperi (onneksi työt vaihtu ja ajot loppu). Sitikassa on auton omina valoina H1 pitkät ja H7 lyhyet. Mitkään H7 eivät ole kestäneet mitenkään ihmeellisen kauaa. Kun paljon tuli ajettua (150tkm /vuosi) sain H7 polttimoja olla vaihtamassa vähintään kerran kuussa, joskus useemminkin. Helloissa (olikohan H3) ja auton H1 ovat kestäneet koko vuoden..