Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 20.11.2007, 12:09
Luigi81 Luigi81 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.06
Sijainti: Tammela, .
Viestit: 542
Perusasetus

Lainaus:
quote:
lisäpitkiä saa olla niin paljon kun mahtuu, itse olen siinä käsityksessä että 2kpl on max. ??? Vai saako tosiaan olla niin paljon kun reffin antaa myöden, parillinen määrä ainakin.
Ja tosiaan käytännössä niin pieni referenssiä pitkiä ei taida löytää että vois pistää vaikkapa 4.
Saahan noita laittaa ja esim. cibien apollo turinien referenssiluku on muistaakseni 10. Kunhan ei vaan yhtäaikaa palavien referenssiluvut ylitä vuosimallin sallimaa maksimia,kts. alempana.

Lainaus:
quote:
Työvaloista, onko tosiaan huoltoautoksi leimattu hj, paku? Eli siihen saa laittaa työvaloja reilusti. Onko tämä varmaa tietoa että ei saa näyttää eteenpäin? Itellä oli mitsun katolla työvalot etusivulle ja oli leimamiehelle ok.
"Huoltoauto on ajoneuvojen ja koneiden huoltoon sekä korjausmiehistön ja välineiden kuljetukseen tarkoitettu, tarvittavin työkaluin ja laittein varustettu N-luokan auto, jossa on tilaa enintään kahdelle henkilölle kuljettajan vieressä."

Ja N-luokkahan on pakettiautot

http://www.ake.fi/AKE/Katsastus_ja_a...Huoltoauto.htm

Varmaa tietoa eteenpäin näyttävästä valosta ei ole, mutta mulla on hojon katolla 6 lamppua samassa telineessä, yks pari suoraan eteen,yks pari etuviistoon ja yks pari sivulle. Takana sitten vielä 1 pari katolla + takaluukussa sisäpuolella yksi että näkee sittenkin kun avaa luukun. Ja aina katsastusmies/poliisi sanonu että joo saa olla kun on pakettiauto.

Lainaus:
quote:
Tästäkin leimamiehet sanoneet että toimimattomia lisävaloja ei saa olla, eli tyyliin ottaa polttimot pois tai johdot tai sulake... ne on silti valot, toimi tai ei... ja niitä ei saa olla. Toinen mikä on ainakin omalla kohalla osottautunu vääräks luuloks, on nää pitkien suojakuvut. Jeps.. multa repineet kuvut irti joka kerta kun sellaset on ollu keulalla.
Ei puhuttu toimimattomista lisävaloista, vaan että YHTÄAIKAA palavien valojen referenssiluvut ei mene yli sallitun. Eli sulla voi olla lisäpitkiä nokalla vaikka kuus jotka saat eriaikaan kabiinista kytkimellä päälle.

-
Luigi

Edited by - Luigi81 on 20/11/2007 12:16:04
Vastaa lainaten