lisäpitkiä saa olla niin paljon kun mahtuu, itse olen siinä käsityksessä että 2kpl on max. ??? Vai saako tosiaan olla niin paljon kun reffin antaa myöden, parillinen määrä ainakin.
Ja tosiaan käytännössä niin pieni referenssiä pitkiä ei taida löytää että vois pistää vaikkapa 4.
Työvaloista, onko tosiaan huoltoautoksi leimattu hj, paku? Eli siihen saa laittaa työvaloja reilusti. Onko tämä varmaa tietoa että ei saa näyttää eteenpäin? Itellä oli mitsun katolla työvalot etusivulle ja oli leimamiehelle ok.
-mutta palaa saa vain sen verran kuin vuosimallin referenssilukujen summa antaa myöden
Tästäkin leimamiehet sanoneet että toimimattomia lisävaloja ei saa olla, eli tyyliin ottaa polttimot pois tai johdot tai sulake... ne on silti valot, toimi tai ei... ja niitä ei saa olla. Toinen mikä on ainakin omalla kohalla osottautunu vääräks luuloks, on nää pitkien suojakuvut. Jeps.. multa repineet kuvut irti joka kerta kun sellaset on ollu keulalla.
Ja tuosta etuakselin etupuolelle vielä, mulla oli mitsun katon etureunassa pitkät, poliisi niistä huomautti ja sano että hullua mutta periaatteessa mikäään ei kiellä laittamasta katosta pitkiä lattoja sojottaan eteenpäin ja valot niiden nokkaan kuhan on etupuolella =D
vm.91 Hilux 4WD
vm.91 L200 4WD
|