Näytä yksittäinen viesti
  #45  
Vanha 18.11.2007, 22:06
Pasi Pasi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.03.04
Sijainti: Pornainen, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Niin no mitään taaskaan tiedä... Mutta W461 mallisarjaa tehtiin julkisille markkinoille vielä vuoden 2001 loppuun, lyhkästä marraskuuhun ja pitkään joulukuuhun asti. Moottori vaihtoehtoja oli tuossa vaiheesa ollu viimeset neljä vuotta tasan yksi eli 290 diesel turbo ja tämän perään oli vain automaatti saatavilla. Renkaat oli muuten 80 sarjalaiset turbomallissa, sillä selittyy 5km kovempi huippunopeus vs. vapari. Turboa ja vaparia tehtiin kuukausi/kaksi(lyhyt/pitkä) päällekkäin vuonna 1997, jolloin turbo sitten korvasi tuon saman vapaasti hönkivän koneen.

Henkilökohtainen valinta, joskin eli tuskin se ketään kiinnostaa, olisi 11/1997-11/2001 vuosien lyhyt 290gd... hinnat n.17-27t€.

Ps. Sitten vielä tähän samoilla mitoituksilla tehtyyn eri merkkiseen "autoon" erotuksena, G:n kuskin penkille mahtuakseen ei tarvitse olla pygmi.

Ja tarkoitit siis tälläistä:

http://lyhytlinkki.net/?m3dbys6i

Olikos tuossa lukot edes-takan vakiona? Ja onks siis toi nyt w461, jossa siis ei ole jatkuva neliveto? vai kuinka?

On hakusessa nimittäin jouku tuollainen lyhyt maastokampe, vaikka G tai Defe. Mutta kokemusta ei vain ole itsella.



--
T: Pasi
Volvo C303-Punanen
Vastaa lainaten