Näytä yksittäinen viesti
  #19  
Vanha 12.11.2007, 07:58
TOHJ61 TOHJ61 ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 30.03.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.031
Perusasetus

Lainaus:
quote:
vinkkinä vaan että jos museokatsastus miehet kuule jotta museoautolla ajetaan metsässä siitä ei hyvä heilu.
se ei ole museo ajoneuvon arvoista toimintaa sanoo museokatsastus mies.
eli nykyisen käsityksen mukaan sillä ei saa ajaa metsässä edes omilla maillaan järjestetyllä safareilla,suomessa tai ulkomailla. ja se 30 aurinkoista päivää vuodessa ajoa vain.
vinkkinä entisöintiin,kuvan hoojiissa niskatuet uudemman malliset jostain hiasesta?,kromilista helmasta,ruoste vauriot,kylki tarra, onko jälki asennetut sumuvalot samalta aika kaudelta? rekisteri kilven paikka,tuulilasi,itseporautuvat ruuvit puskurissa ymm.myös vinssikin saattaa olla poistettu aikojen saatossa.




Edited by - toyota4x4 on 12/11/2007 01:01:05
Kiitos vaan, mutta kyllä ne niskatuet on alkuperäiset, kromilistat on
tallessa, ruoste vaurioiden poisto on jo aloitettu, kylkitarroja ei
tän ikäisissä vielä ollut, sumuvalot on nimenomaan aikakauden hienouksia, rekisterikilpi on alkuperäisellä paikallaa, tuulilasi
menee vaihtoon, puskurissa ei ole poraruuveja vaan muoviosat on
kiinnitetty rosteri pulteilla joista on kannat sorvattu muotoon,
ymm?, tämän ikäisissä oli aina vinssi mukana, niin tässäkin.

Vastaa lainaten