Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 10.11.2007, 14:47
farmari:n Avatar
farmari farmari ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Viestit: 1.569
Perusasetus

Helpoimmalla pääset, kun mittaat molempiin laatikoihin sopivan halkaisijan, jolla kytkinakselin silmälaakeri tulee perille asti vauhtipyörään. Sitten vaan ruuvaat volvosta sen irrotettavan sovitelaipan irti ja keskität sorviin ja siitä vain pistät poikki.
Sitten rälläköit/ sahaat patrollin lootasta laipan työvaran kanssa pois ja jyrsit sen sopivan korkuiseksi.
Seuraavaksi ruuvaat patrollin laipan koneeseen ja isket koneen pystyyn. Sitten laitat vaihelaatikon sen laipan päälle ja laitat sen niin keskelle, kuin välykset antaa ja heppailet joka puolelta kiinni.
Sit ruuvaat sen sovitelaipan koneesta ja laatikosta irti ja hitsailet ympäriinsä kiinni.

Jos vielä tahot, niin käytät sorvissa ja moottorille tulevan puolen vedät suoraksi, niin ei tule jännityksiä.

Näin pääset kaikista helpoimmalla. toinen vaihtoehto mittailla aarporalla reijät kohilleen ja tehä se laippa. Tosin veikkaan, ettet saa silmälaakeria paikoilleen.

Tein vastaavan mersu/volvo yhdistelmän ja aikaa ei juurikaan palanu. Eniten meni sihen, kun suunnittelin laippaa ja teinkin sen ja sitten olisi joutunut muokkaan kytkinakseleita/kytkimiä ja muuta paskaa. Nyt vain alkuperäiseen vauhtipyörään sorvasin volvon kytkimelle sopivan paikan, tein reijät ja pulttasin kasaan.

Uskotko, että on halvinta ja helpointa uhrata se patrollin laatikko ja anastaa siitä sopiva kaulus.

Vastaa lainaten