Voit tulpata ne letkut, silloin kierrosluvun nosto ei ole päällä. Samanlaisen lömpöventtiilin voi löytää periaatteessa mistä tahansa Toyotan koneesta, ainakin joskus kauan sitten meni muoviosan värin mukaan arvot, saattaahan niitä nykyään olla jo niin paljon erilaisia että on värit loppunut kesken. Niitä on avautuvia ja sulkeutuvia eri lämpötiloille, käy ainakin jos numerosarja on sama.
5. liittimeen "IGN" jännite, päällä on ja start asennoissa. Muistaakseni ei löydy 7. liittimeltä, minulla oli otettu rintapellin yläreunasta keskivaiheilta jostain yksittäisestä liittimestä, pissapojan letkujen kanssa samassa nipussa. Saattoi se kyllä olla jälkiasennusjohtokin, ei jaksa muistaa.
Hehkuissa paksumpi (M5)liitäntä pultti on pika- ja ohuempi (M4)jälkihehku, maa on sisäisesti valmiiksi kytketty. Sähköä tappin tai toiseen vaan jollain. Hehkutus alkaa automaattisysteemissä jossain nollan tienoilla pika n.1s ja on maksimissaan n.7s -35C ja jälkihehku on ehkä 5x pikahehkuaika. Ehjä kone lähtee avaimesta kääntämällä -36C ilman mitään hehkuja tai lämmityksiä, käytännössä todettu. Ei se kyllä koneelle hyvää tee, en suosittele, parin minuutin päästä öljyt on kaikki ylhäällä ja paineet häviää.
Sen liittimenkin voi löytää jostain muustakin vehkeestä
Timop
Note! This message was posted anonymously!
|