Viestiketju: M: muutama panssari
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.11.2007, 08:35
Ippe911 Ippe911 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Huittinen, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Rangen panssarit on jo varattu.
Cherokeen tankin panssarin kiinnitysidea alunperin oli se, että edestä hitsataan runkopalkkien alapintoihin kierrelatat ja takaa kiinnitys tulee takapalkkiin/puskuriin - muistaakseni panssari mitoitettiin tuon takapalkin etupintaan.
Sisäpiiri rules

www.tripleaxe.org
Tuosta profiilin kuvasta kun on vähän hankala hahmottaa, niin tuleeko panssari kiinni siis jokseenkin samoille kohdin kuin alla olevassa kuvassa? Mielestäni kuvan panssarissa on jokseenkin järkevin mahdollinen tapa niin suojauksen kuin kiinnityksen osalta XJ:hin. Taittelusta en sitten osaa sanoa mitään onko hankalampaa/ kallimpaa toteuttaa:

Kyllä mall crawlerillakin pääsee.
Kyllähän tuo taittelun kannalta näyttää hyvältä mutta noin toteutettuna tarvitaan järeempi materiaali - näyttää tuossa olevan jokin 8 mm:n aine käytössä. Jos vastaava tehtäisiin 3 mm:n 650:stä, niin perän tippuessa panssarin varaan panssari taittuisi varmasti jommalle kummalle sivulle Tässä taas tullaan sitten paino-kysymykseen.... kukin tavallaan.
Eli kiinnitys ei tule noihin kohtiin vaan suoraan takapalkkiin ja panssarin edestä ylös runkopalkkien alapintaan hitsattaviin lappuihin (laput joutuu tekemään itse). Itse olen toteuttanut vastaavan takapalkkikiinnityksen siten, että olen hitsannut mutterit panssarin sisäpintaan ja ruuvit suoraan takapalkin läpi.

Sisäpiiri rules

www.tripleaxe.org
Vastaa lainaten