Onneksi asuu vielä kotona ja on isukki, joka jaksaa värkkäillä vähillä vapaa-ajoillaan...
Tuossa irrotettiin moottori... Nostosysteemi oli melkomoinen patentti, mutta hyvin tuntu toimivan.. Katon vuorilautojen läpi 8mm teräsvaijeria sisälattiaan (vaneri) reikä ja paksun metalliputken ympäri kolme kieppiä vaijeria, vaijerilukolla hässäkkä kiinni ja silmukkaan vaijeritalja väliin... (nostoa joku 80cm ehkä), sitten koneen korvakkeisiin samanlainen vaijeriviritys lukolla... Piuhat ja loota irti ja kone nousi kivuttomasti... Vaihteisto tuettiin taljalla, ettei retkahda...
Lohkossa molemmin puolin nyrkinmentävät reijät (vapaastihengittävä tojota

) sekä öljypohjassa molemmilla puolilla reijät...
Tässä muutama kuva viritelmästä...
Tuskimpa ketään taas kiinnosti, mutta arkistoinpa omaksi huvikseni näitä Hiluxin vaiheita ja kyselen tyhmiä... (Huomaa projektin arvostus)
Ja sitten takaisin ulos...
Rapatassu Offroading!