1. hehkutuksen lämpöanturi
4/2. hehku/jälkihehku (maita vasten)
3. hehkun referenssijohto
5. sammutussolenoidi, antaa alipaineenn läpän kalvolle sammutettaessa
7. mysteeri on EDIC moottorin liitin
Ja: 12H-T ei tarvitse välttämättä sähköä käydäkseen kun ottaa sammutusläpän kalvolta letkun irti. Sammuu sitten vain pumpun kyljestä hätäsammutusvivusta.
Ja 2: se puuttuva kikkare on vesitilassa oleva lämpöventtiili, joka katkaisee alipaineen kierrosluvun nostajalta kun kone on lämmennyt. (kalvo siinä kaasuheebelin juuressa).
Ja 3: 12H-T:ssä EI OLE minkäänlaista automaattista sammutusjärjestelmää matalalla öljynpaineella, sen varaan on turha laskea mitään. Käy vaikka ilman öljyjä, aikansa. B ja H moottoreissakin sen systeemin alkuperäinen tarkoitus on muuten "taaksepyörintäeste" tehtaan sanoin. Mielenkiintoista???
Timop
Note! This message was posted anonymously!
|