Viestiketju: Pajeron hehku.
Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 27.10.2007, 20:03
Juippa:n Avatar
Juippa Juippa ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.12.06
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 549
Perusasetus

Hmm. Ei hajua mistä hyndaista kansi oli, kaveri vaan muisti että oli joskus sellasen vaihtanut ja että vanha olisi jossain tallella. Oli keinu tehny reijän kanteen. Reikä hitsattiin, turbolle tehtiin oljyreikä(samaan paikkaan ku mitsussa) ja kansi plaanattiin. Kannella oli ajettu 124tkm. Siksi tehtiin tosta eikä uudesta kokska tou versio maksoi minulle vaan koneistuksien hinnan, n.100e. Venttiilikoneisto otettiin mitsun kannesta ja nokka on hyndaista, hirveen näkönen tommonen 400tkm ajettu nokka joka ei oo saanu voiteluu kunnolla! Nokka "näytti" silmämääräisesti samalta. Hyvin toimii, ei oo mitään valittamista. Tehokain tuli hyvin mutta sitä nyt on edellisestä koneesta uupunutkin. Paljonkohan paineita tonne uskaltais coolerin kanssa syöttää? Silleen että se kestää ja toimii jokapäiväisessä ajossa hyvin. Nyt on maks ahdot 0.7. Ku noita kansirempan vaihtoehtoja pyörittelin, sain halvimman tarjouksen jostain keltsin sivuilta mainostavasta putkasta. Täyd. uus kansi 600e. Ei ois ollu paha tuokaan. Motonetti ei myyny tota anturii, pitänee kait käydä veemixillä, taas...

Vastaa lainaten