jotain hämyä siellä johtosarjoissa tai liitoksissa? aika jännälle kuulostaa tuo valohomma..
joskus purki oma bj virrat kun otti joku plussapiuha kiinni parilla karvallaan johonkin mihin ei pitänyt. joku sanoi, että jos säädin temppuilee, voi noin käydä myös. tuo sama laturi on ollut joskus minullakin, tosin hyllyssä varaosalaturina, eli en ole sitä missään käyttänyt kiinni, mutta olen itse nähnyt kun sitä on konevikaisesta autosta purettu ja puoliksi tuttu on tämä tyyppi joka sen minulle myi niin luottaisin kyllä siihen, että se on ainakin ollut ehjä irrottaessa. voin tarvittaessa välittää hepun numeron, jos haluat kysyä tarkemmin. kolmospytyn sulamisen vuoksi se oli jätetty liikenteestä.
se tuommoinen polttaa diodinsa kyllä yllättävän herkästi, jos joku piuha pääsee räpsähtämään. tsemppiä, sähköt saattavat olla joskus melko työläitä noinkin yksinkertaisessa autossa..omassa mustassa oli myös noita sekoilu- vikoja ja vaihtelevia latauksia, joten tehtiin yleismallin releillä ja sulakerasioilla sun muilla kaikki sähköt uusiksi niin loppui häröilyt! pistähän päivitystä, että miten edistyy, kyllä se siitä vielä..
pakkeli, ystävä vai vihollinen?
|