No nii, nyt ois taka-akselillakin jouset muuttanu paikkansa aksulan yläpuolelle. Pieniä mutkia ja viivytyksiä oli matkan varrella... ekaks purkaessa paljastu katkennut päänorra toisella puolella. Eipä siinä mitään, uusi tilaukseen ja odottelua...toimitus kesti ja kesti...lopulta kun palikka on tallilla ni onnellisena asentamaan ja mitä vittua??? LIIAN PITKÄ! Tutkiskelua ja hampaiden kiristelyä lopputuloksena todettiin että takapakat on vaihdettu lyhyempiin. Koska ja miksi? Ei pienintäkään aavistusta. No eipä siinä, seuraava norra teetettiin mallin mukaan ja taas odoteltiin. Samalla selvisi että ovat luultavasti 60 sarjan jouset. EHKÄ...
Nyt ois kuitenkin kaikki palikat taas paikallaan ja auto seisoo omilla renkaillaan.
Ei mitään ihan hirveesti noussu ja jouset on nyt suunnilleen suorassa. En usko et tulee ongelmia konttorilla korkeuden kanssa. Jostain pitäs vaan löytää jotai dokumenttia alkuperäisestä korkeudesta mihin verrata.
Tossa työn lomassa suoritetuissa mittauksissa korotusta ois noin 6-7 senttiä.
Nyt tietysti ihmetellään noin pieniä lukemia ni kerrottakoon et kaks lehteä lähti pois joka kulmasta. Edessä vakio riiput ja takana revolverit.
Iskarit on tilauksessa ja kunhan saadaan paikalleen ni pääsee koittaa kuin toimii. Sen jälkeen vielä traction barit ja sit leimalle optimistisella asenteella. Nii ja pikkusen uusia jarruletkuja/putkia pitää kans väsätä.
Loppuun vielä pari kuvatusta: