Omat kommentit turboon. Itsellä on metsäautossa (60:nen) Garretin t03. Mukava alavääntö, lähtee heti vetämään, mutta kun ilo alkaa, ilo myös loppuu. Veto loppuu kuin seinään. Maksimikierrokset putosi ahtimen laiton jälkeen. Epäilykseni on että pakopuoli ahdistaa raakasti. En usko, että 3:nen toimisi tiekäytössä, hajoaa koko pannu korkeiden pakopaineiden takia. Metsässä toi on kestänyt 3 vuotta, mutta eihän sillä rumpasta kuin pätkä kerrallaan.. Auton luonne tosin aivan eri maasta kuin ilman ahdinta. 38,5 pampperi pyörii mukavasti suolla. Syöttöä sai sitten kääntää ihan kunnolla ahtimen laiton jälkeen. Painetta toi 3:nen kehittää 1,5Bar. Hukkaportin letku pois. Uskaltaako kukaan sanoa, paljonko olisi viisasta laittaa paineita 61:seen?? Nyt tieauto puhisee 0,6bar.. Homma onnistunee (1bar), että kuristaa hukkaportin ohjainletkun painetta ja ahtopainesäädin nostaa syöttöä lisää..
|