Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 19.10.2007, 16:47
Urbancityboy:n Avatar
Urbancityboy Urbancityboy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.06
Sijainti: Savo, Finland.
Viestit: 1.250
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Noh, nää on kaikki turhia ja väliaikaisia ratkasuja,ittensä kusettamista toi korin nostaminen. SOA ja se on siinä.
eihän korin nostolla kai muuta ajeta takaa, kuin että mahtuu isommat renkaat paremmin pyörimään ja kääntymään?

kyllä tuo korinnosto- optio minusta kannattaa käyttää hyödyksi, varsinkin jos on kori irrallaan valmiiksi..nyt kannattaa miettiä huolella ennen kuin laitat laitteen nippuun,
mitkäs renkaat tuohon on tulollaan ja mille alustalle..?

näissähän on juuri näitä kokonaiskorotus-säännöksiä, jotka voivat joillain katsastusasemilla johtaa jopa hylkyyn?

jos et ole museokilpiin hj:tä entisöimässä, niin mielestäni alkuperäisen puslasarjan metsästäminen on ajanhukkaa. avainsana lienee kohtuuveloituksellinen sorvari, joka muotoilee tarvittaessa matalammatkin latit sinne korin ja rungon väliin. valmiiksi sopivan halkaisjainen nylokkipötkö on myös jees-kamaa. lisäksi tosiaan sitä kierretankoa ja roiskeläppäkumista ne pehmikkeet niin eikös sen pitäisi pelata...?


50mm nousi "pötköpuslilla" BJ itseasiassa viimeyönä, ihan vain renkaiden takia, kun muuten ei ole aikomus pahemmin korotella.

pakkeli, ystävä vai vihollinen?
Vastaa lainaten