Lainaus:
quote:
Oon antanut itseni ymmärtää, että etuvetoisissa olis parempi yleensä haritus ja takapotkuissa auraus. Olisko Nallella enemmän pintaa etukummeissa ja niin auto olis ikään kuin etuvetoinen? Tietty silloin ongelman kuuluu poistua kun vetää nelikon pois päältä.
--Teknik, sano ryssä kun saranan näki.--
Kuvia matkan varrelta
|
Hee.... Noooh, kun on etukardaani senverran veikeällä tasapainotuksella, että maantienopeuksissa sitä jyrinää ei kuuntele perkelekään, niin tienpäällä joutuu takapotkuna päästelemään. Vaan noista aurauksista ja harituksista en osaa sanoa oikeastaan muuta, kuin että mahdollisimman suorassahan noiden rattaiden kai pitäis olla. Sinällään jännää tuossa oli se, että woblaus ilmeni pahiten juuri 0 -kulmalla ja vähiten noin 10-15mm harituksella. Vaan nyttemmin tuon tiukemman panhardin myötä ongelma näyttää ainakin vähenneen.. Jahka uudet puslat, niin loppunee vatkaus tyystin.
*******
Kaiken maailman pullat, mössöt ja sörsselit maistuvat myös Nallen suussa. Mutta niitä se ei kaipaa. Juuri niistä se lihoo.
www.nalle-offroad.com