Idea on ihan hyvä valvontamielessä. Oikeastaan todella hyvä.
Mutta sitten mitalin toinen puoli, ei saatana enää maastoon tuollaista, telkänpöntöt valvoo ihan tarpeeksi jo kisamatkoilla.
Lapin katsastuksessa ei ollut mitään ongelmaa, johtuuko sitten siitä että oltiin ajoissa ja auto prikulleen sääntöjen vaatimassa kunnossa ja varusteissa? Jos se renkaiden mittaus niin kovin kiukuttaa niin on se raja aina johonkin vedettävä. Ja vedettyä rajaa pitää noudattaa. Tasapuolisesti.
Sama siinä nopeusvalvonnassa. Vaikka raja olis 120 niin joku ajais kovempaa ja valittais. Warnissa ei ollut juuri nopeusongelmia johtuen varmaankin kisa-alueesta.
Mutta mielestäni valvontaa rasteille ja reiteille enemmän, nopeustarkkailua voi lisätä helposti siirtymille mutta josko se ylimääräinen tarkkailu jäis pois sillä en usko sen voimaan. Lähinnä pelkään sen tuovan lisää sotkua nyt kiitettävän selkeään tuloslaskentaan. Juukassa oli porttirastit alueille ja käsittääkseni homma toimi hyvin. Urien leventäminen on ongelma muttei taida tarkkuus GPS-laitteessa riittää sen toteamiseen?

-Maastoautossa on jäykkä etuakseli-