Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 11.10.2007, 10:50
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Homma on ihan simppeli, jostakin vanha suutinputki ja se sahalla poikki ja viilalla siistiksi (helpottaa pisaran muodostumista), sitten ykkösen putki irti ja "viritys" kiinni. (HUOM! Harvinaisissa malleissa joutuu ottamaan paineventtiilin irti ja takaiskuventtiilin poistamaan!!!! EI PAHA HOMMA)

Sitten moottorin ajoitus kohdalleen (eli ilmoitettu ennakko kampiakselille) ja runkkupumpulla painetta masiinaan --> nyrkkisääntönä 3-4 tippaa/sek ja ajoitus on paikoillaan. JOS suuttimille ei ole tehty mitään remonttia niin sitten olisi 5-7tippaa sopiva ajoitus.

JA KAIKKI PITÄÄ OLLA EHDOTTOMAN PUHDASTA (pumpun ja suuttimien osien normivälykset 1/1000mm!!!!! Kun on väljä ja loppu, niin välys 2/1000mm!!!)

$ $ $ /// Jos se ei satu, niin ainakin se maxaa!!! /// $ $ $
Vastaa lainaten