1. VIE DIESELPAJALLE KORJATTAVAKSI!! 1/1000 onnistuu kotikonstein ja paineet menee pieleen + välitiiviste/painelevy jos on huono (ja 100varmasti jää vuotamaan) saadaan uusittua samalla.
2. PAINEET EI LISÄÄ TEHOA vaan muuttavat ruiskutuksen alkamis ja päättymishetken, eli lisää painetta, vähemmän ruiskutusta ja lian myöhään --> TEHOT KATOAA!!!!! Jos liian matala (tuo 20bar on n.15% virhe), jolloin ruiskutus liian aikaisella ja moottori alkaa nakuttamaan vieläkin rajummin + aukioloaika menee pitkäksi ( ja lakutankoa alkaa muodostumaan pakoputkesta! ). PISARAKOKOON asialla EI OLE MITÄÄN vaikutusta, vaan siihen vaikuttaa suuttimen malli ja KUNTO!!!
HUOM! SUOSITTELEN SUUTTIMET ASENNETTAVAKSI SIELLÄ DIESEL-PAJALLA, KOSKA NIPPONIN POIKIEN SUUTINRUNGOT ON NIIN PEHMEITÄ, että asentaessa antavat "periksi" ja suuttimet ei toimi keten pitää. Alan korjaamolla testilaite jolla suuttimen toiminta saadaan tarkastettua paikoillaan ja KAIKKI ND:n suuttimet on ASENNETTAVA tällä tavalla (muutoin suutin pisaroi todella herkästi!)
Ja sitten jos vuotavat niin on mukavampi viedä "takuukorjaukseen" -82 HoJo...
$ $ $ /// Jos se ei satu, niin ainakin se maxaa!!! /// $ $ $
|