Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.10.2007, 19:17
Ippe911 Ippe911 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Huittinen, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kyllä se Katainen ja sen kaveritkin vanhenee, katsotaan sitten miten niiden käy kun tarvitsevat terveydenhuoltopalveluita. Voi olla itku herkässä kun tarjotaan eioota.

jäniksen jälkiä tässä vaan ajelen...
Olisikin noin mutta kun ei valitettavasti ole: ensinnäkin rahalla voi ostaa kunnon hoitoa Suomessa ja toiseksi asia jota en ymmärrä lainkaan on se, että "paikallisia päättäjiä" kohdellaan aina hoitolaitoksissa paremmin kuin rahvasta. Näin päättäjille tulee liian ruusuinen kuva potilaskohtelusta eivätkä ymmärrä todellisuutta - itse olen hoitajille sanonut, että päättäjille vähintään yhtä huono kohtelu kuin muille jos ei sitten huonompi, niin tajuaisivat edes silloin missä mennään.
Realistisesti kyllä hoitajien palkkatason nostosta tulee suuri menoerä, jota tullaan maksamaan veroina. Kyseessä on arvovalinta ja pitää myös todeta, että Suomessa on myös paljon sorretumpia palkansaajia, jotka eivät edes saa huomiota.
Itse en muuten edes pystyisi noihin hoitajien töihin, joten en valitsisi ko. alaa vaikka palkkataso olisi kuinka hyvä.
Yleensäkin noissa palkkajutuissa harhautetaan muita paljon puhumalla yleensäkin vain palkasta määrittämättä sen tarkemmin mitä tuohon palkkaan kuuluu (vuorolisät, ylityöt etc.) Tehy-lehdessä oli sikäli hyvin asia ilmaistu, että siinä oli tapauskohtaisesti peruspalkka ja työnkuvaan kuuluvat lisät.

Sisäpiiri rules

www.tripleaxe.org
Vastaa lainaten