Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 06.10.2007, 07:37
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

löysää ohjaus akselin liukua ja varmista et kun oot laittanu korinkorotuksen, ettei ohjauksen "rätti" nivel ole pinkeenä. 50mm korin korotukseen pitäs riittää ihan liussa vara jatkua riittävästi.

ja kannattaa vaihtaa korin kumityynyt samalla kun laitat nylon kalikat sinne. haet vaikka 20-30mm kumimattoo palan ja leikkelet sitte siitä sopivia tyynyjä.

samoin kattoo et korin kiinnitys pulteissa riittää kierrettä, äläkä tiukkaa niit pultteja hullun tiukalle vaan ihan silleen et kumit alkaa pullistumaan.

toi ropellin ala pelti tosiaan pois, kato et jarruputket riittää ja jatka tankin täyttö ja huohotin putket.

auton takimmaiset korin kiinnitys pultit on piilossa pellin alla, joutuu sahaamaan vaikka rälläkällä tai rasia poralla reiät sinne et niihin pääsee käsiksi.

eiköhän toi ollu suurin piirtein tossa...



nii ja jakolaatikon kepin reikää saattaa joutua muokkaamaan. kato kun pikkupuoli on päällä et kepin ja pellin väliin jää reilu väli.
___________________

www.pahama.com
___________________



Edited by - jv on 06/10/2007 08:40:15
Vastaa lainaten