Korin korotus tosi helppo tehdas on ajatellut kaiken jo valmiiksi
Ohjaustehostajan säiliö laskea kiinnityksissä tilansa alemmas 50mm
Syylärin alaosasta poistaa muovi kaulus niin ei tarvi laskea syyläriä
Vaidekepin pelli helat viedä taakse päin että hidas puoli menee päälle
Jarru putket valmiiksi spiraalilla,joten ei aiheuta toimenpiteitä
Taka päässä korin kiinnike pultit pyörähtää yleensä lukko helassa joten
joutuu tekemään tilaa että pystyy pitämään lukko pihdeillä kiinni.
Korotus sujuu melko helposti ja pienellä työllä eikun nailon tankoa
ja sitä pätkimään ja reikimään.
Renkaat joilla ajan 36x13,5r15 irokit. Kallio kiipeilyssä välitykset
liian pitkät pakkaa mennä kytkinlevyjä . Saapi 85% pudottavan
välityksen jakikseen, hitaalle puolelle mutta, melko kallis 1400-1650€ sarja mutta sitten varmaan pärjäis välityksien puolesta.
www.pohojanmaanoffroad.fi