Hei! Niilo/Lars, joka metsissä ilta myöhään juokset kuvailemassa nuoria tyttöjä.Heitä nyt huolesi pois näistä nuorista tytöistä ja keskity hakemaan apua itsellesi.Kirjotteleeko sinun mielestäsi normaali aikuinen, kulkevansa yöllä metsissä kuvaamassa nuoria tyttöjä? Ymmärrätkö itse, ettei ole kaikki kohdaan, kun aikuinen mies kirjottelee yksityis kohtaisesti kuvaillen nuoren tytön sitomista sänkyyn ja paljaille pakaroille pyllylle antamista piiskalla.Samoin kuvaukset nuorten tyttöjen tanssimisesta iho kimaltaen hikisenä ja vartalot toisiinsa kietoutuneena."Samoin norjat tyttöjen alastomat vartalot" Pitäisi hälytys kellot alkaa soida päässä! Olen itse wicca enkä totisesti teini ikäinen. Samoin mieheni ja tyttäreni ovat wiccoja(täysin oma aloitteisesti ja omasta tahdostaan). Eli nyt tuli sinule kiperä paikka, et pääsekkään antamaan meille pylle etkä isän kädestä! Ikääkin on sen verran, että tuskin sinua edes kiinnostaa.Wiccasta en ala kanssasi väitellä se on turha keskustelu, joka ei johda mihinkään fanaattisen katsomuksesi vuoksi. Kovin rakentava keskustelu siitä ei syntyisi.Silti sinunkin on pakko hyväksyä tosi asia, jota et voi muuttaa on muitakin uskontoja ja elämän katsomuksia ei vain yksi ainoa kristinusko.Mites muuten, kun paasaat tässä synnistä ja raamatusta niin kristitythän Käyttivät mm. koe eläiminä orpolapsia, köyhiä, mielenterveys potilaita ja vammaisia testaamaan lääkkeitä ja sähköshokin vaikutuksia nunnien välityksellä.Naisia, köyhiä, mielenterveys potilaita ja köyhiä, joilla ei ollut mahdollisuutta taloudellisesti eikä juridisesti puolustautua poltettiin roviolla, raiskattiin, kidutettiin ja pahoinpideltiin. Ja kun kristin usko tänne pohjiseen tuotiin niin pakottamallahan se tehtiin ja tappamalla ellei kääntynyt uskoon. Esille on tullut todistettavasti myös lukemattomia lasten seksuaalisia hyväksikäyttö ja raiskaus syytteitä kristityille papeille...eli se siitä synnistä ja rituaaleista.Raamattukin on moneen kertaan käännetty ja muuteltu ja joitain kohtia poistettu ja tulkattu nyky muotoon ja kieleen, Jumalako on sen muuttanut???Jospa kiinnostuisit ihan vaan oma ikäisistäsi ja jättäisit vähemmälle ylenmääräisen kiinnostuksesi ja fantasiasi nuoriin tyttöihin.
Note! This message was posted anonymously!
|