Jatketaan tähän rakkaan anonyymin kommentin kirvoittamana vähän kirjoitusta. En muista ketä mainittiin nimiltä, mutta oli joitain nimiä jotka voisin yhdistää off-roadiin, vaikka täysi newbie olenkin. Ja itse joudun yleensä oman nimenikin ajokortista tarkistamaan, eli sillä tasolla mennään minun nimimuistin osalta.
Jari Keinäsen nimi on mainittu kilpailun ilmoittautumisvahvistuksessa katsastuksesta vastaavana henkilönä ja yhtenä tuomaristosta. Ymmärtääkseni hän on ennenkin vastannut katsastuksista kyseisessä kilpailussa.
Rastien vieti ei ole sellainen ikuisuusprojekti kuten tuntuu osalla ihmisistä olevan käsitys. Jos paikat tietää mihin ne on tarkoitus sijoittaa pystyy yksi mies päivässä reilusti yli 50 kappaletta viemään maastoon. Nyt kun käytiin Waypointteja läpi, niin en laskenut kuinka monelle rastille oli sijoituskoordinaatit tiedossa, mutta paikat eivät olleet mitään sattumalta karttaan tökittyjä, vaan ihan selviä käytyjä lenkkejä, joista trackit löytyi.
Kaikkea dataa ei käyty läpi, sillä ei tämä nyt kuitenkaan mikään virallinen auditointi ollut, ainoastaan tilannekatsaus, joka ei minulle mitään paniikkimieltä nostanut. Vielä on tekemistä, mutta ei mitään mahdotonta, sanoisin että ihan on kelvollisessa aikataulussa hommat. Uskoisin että eiköhän tästä ihan toimiva kilpailu saada 64:lle netinkautta ilmoittautuneelle autokunnalle ja noin 40:lle mönkijälle. Itseni olen laittanut peliin siinä, että ainakin tulokset saadaan laskettua. Ja muistetaan, ei tämä homma ole mitään kvanttitiedettä, hienomekaniikkaa tai Kiinanmuurin rakentamista.
Terveisin:
Mylppy aka.
Kalle "En uskalla esiintyä nimelläni" Myllärinen
050 - 358 6206
|