ei tehosta pätkääkään. Poljin on kova kuin kivi. Niin mulla on nyt tuo klemmariliitettävä lähtö kiinni siinä mikä kiinnittyy myös toisesta päästään klemmarikiinnitettävänä ja muuttuu putkeksi joka kultee tulipellissä. Eli tämähän on alipainetta varten, eikö? ja noi banjoliittimet on sitten öljyjä varten. Täytyypä tsekata että ruutaako se pumppu öjlyä sieltä klemmariliittimestä. Toisaalta tuo klemmartiliitos näyttäis olevan kuin kunnolla alipaineessa, sillä melkeen väkisin liikuttaa klemmariliitosta kun pyöräytti käyntiin. Ikäänkuin ei pääsis imis tukossa olevaa putkea. Kumma vaan mikä sen olis tukkinut, auto kun on ajettu tuohon eikä silloin mitään kummaa ollut. Täytynee irroittaa säiliön päästä letku ja kattoa onko öljyä siellä vai ei.
" TOYOTA ja laskuun voit luottaa"
SLCK #73
|