Lainaus:
quote:
On tullu kans tota 4-linkkiä suunniteltua ja piirreltyä (en kyllä osaa käyttää ku kynää ja paperia) ni mieleen tulee kysymys, että kun ylätukivarret "yhdistyy tossa akselin yläpuolella (N. 15-20cm) niin eikös akselin kallistuessa auton kori/runko siirry hieman sivulle ja vielä alamäen puolelle. Niin jos alavarret laittas niinku noissa kuvissa ylävarret(eli jurkkään v-kulmaan ja kiinnittyisivät auton pituussuunnassa akselin keskivaiheille)(ja korkeussuunnassa akselin korkeudelle sen eteen tai heti akselin alle)ja sit ylävarret laittas niinku kuvien alavarret, eli melkolailla rungon suuntaisesti.
Menikö taas koko pakka sekasin?
|
Minähän olen lehtijousimiehiä mutta minusta painopiste siirtyy vähemmän kun ylätukivarret yhdistyvät akselin päässä.
Voin kyllä hyvinkin olla väärässä, kunhan tässä fundeeraan.
_________________________________
Suomen ainoa ja paras fullsize Hi-lux!
Kyllä jenkki on jees!
"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja