Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 23.09.2007, 13:16
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Täyskelluvasta perästä vetarin laipasta pikkupultit auki ja kartioprikat pois. Sitte siin on muistaakseni kaksi m8 kierteellä olevaa reikää joihin laittamalla pultit saa vetarin ulosvedettyä. Sitte siitä irtipyöritettävästä himmelistä kaks ristipäistä mutteria löystytetään jolloin himmelin saa kierrettyä ulos. Tämän jälkeen koko navan saa vedettyä irti. Jarrurummun tietty joutuu irrottamaan. Laakereitahan on kaksi ulompi ja sisempi. Esim. motonetin 50€ setissä on kummatkin laakerit ja stefat. Ulompi laakerihan irtoo sinällään mutta sisemmän edestä pitää ensi ottaa stefa pois. Eihän tossa laakerien vaihdossa muuta haastetta ole kun vanhojen laakerikehien poisto ja uusien paikalleen naputtelu. Sit vaan vaseliiiniä ihan helvetisti sisään ettei sinne mahdu vettä joukkoon.



Edited by - mikjus on 23/09/2007 14:17:09

Edited by - mikjus on 23/09/2007 14:17:53
Vastaa lainaten