Löytyykö jotain räjäytyskuvia autosta, että näkis vähän mistä kaikkialta kori on kiinni? Ohjeet irrottamisesta olis tietty vielä paremmat, mutta tuskin löytyy. Mitäs kaikkea siitä pitää sitten irrottaa. Ohjausakseli, kaasu, kytkin, jarru, käsijarru, vaihekepit, helvetisti piuhoja, letkuja, jäähdytysjärjestelmiä, lisää piuhoja, muutama ruosteinen pultti, helvetisti mössööntyneitä mukamaspultteja, piuhoja, letkuja, vaijereita, kuolleita hiiriä, pultteja.... Hmm... Olisikohan ensikesän hommia? Jos nyt tän talven luottais siihen, että auto on ihan ok. kunnossa.
Kävin äsken muuten starttaamassa auton, ja 8kk seisomisen jälkeen lähti ihan laakista käyntiin. Apuvirtaa tietty tartti antaa, ku akku ihan tyhjä, mutta lähti ihan samantien, ja nakutti niinku diisselin pitääkin. Vähän siellä joku alipaineletku suhisi kun oli halki, mutta äkkiäkös sen vaihdoin.
|