Viestiketju: Warn Trophy 2007
Näytä yksittäinen viesti
  #123  
Vanha 18.09.2007, 19:31
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.337
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Joo, siis mun mokahan tämä oli, kuhan tänne vitutuksen lievensin.

Mutta, toki jos tuolla jälki-ilmon korkeammalla maksulla yritetään kannustaa porukkaa ilmottautumaan ajoissa, niin pitäisi se korotus kai olla tiedossa ennen kuin ilmottautuminen päättyy? vai oliko, saattoi se ollakin. No, siis aivan sama kyllä, kyllähän sitä kiitollinen pitää olla, että jaksavat näille narisijoille kisoa jotkut vielä järjestää, ja toki pelissäänöt on sellaiset kuin järjestäjä haluaa, ei siinä mitään epäselvää ole. Toisaalta sit niitä myöhäsiä oli tällä(kin?) kertaa aika paljon, kun kuitenkin ilmoa jatkettiin, eli tuntuu rangaistusluonteiselta tuo jälkimaksu, mut toki jälkialueiden/lupamaksujen/mitälienee kisojenjärkkäilyihin kuuluukaan juttujen lisähommaus maksanee rahaa lisää.

Mut siis pointti lienee se, että kannattaa opetella ilmottautumaan ajoissa. Tosin itseni nyt meinaan säästää tuolta opettelulta, kun en näemmmä siihen kuitenkaan pysty, vaikka mielestäni olen yrittänyt.

Tunnistanee...

Note! This message was posted anonymously!
Oli se jälki-ilmoittaumismaksu mainittu ihan kilpailukutsussa ja sitten tuolla ilmoittautumissivustolla kummassakin alusta asti. Tuli varmistettua etukäteen se, ennenkuin netinkauttailmoittautumista jatkettiin lähemmäksi kilpailua, jotta ei tulisi tilannetta jossa vahingossa nostettaisiin hintaa mielivaltaisesti. Mikäli muistan oikein, niin ilmoittautuneita normaalin ilmoittautumisajan lopussa oli 52 ja nyt jälki-ilmoittautuneina sitten on tullut muutama lisää. Olisiko nyt yhteensä 58 ilmoittautunutta autokuntaa, kuten kuka tahansa voi tarkistaa ilmoittautumissivuilta.

Lähinnä tuota netti-ilmoittautumsita sen takia jatkettiin, että se vaan yksinkertaisesti säätää turhalta näpyttelyltä, kun tiedot siirtyvät sen kautta automaattisesti eteenpäin, eikä niitä tarvitse itse naputella sähköposteista tai vastaavista.

Mikäli olit yrittänyt rekisteröitymistä etkä ollut saannut varmistusviestiä sähköpostilaatikkoosi, niin nyt on sinne lähetetty linkki, jonka kautta pystyy rekisteröitymisen vahvistamaan. Yksi varmentamaton tunnus näytti roikkuvan systeemissä. Ja kaikille käyttäjille, aina jos tuon ilmoittatutumishomman kanssa on epäselvyyksiä, niin sieltä sivuilta löytyy minun yhteystietoni ja rohkeasti sähköpostia tai soittoa tähän suuntaan, niin hoidetaan homma kuntoon.

Vastaa lainaten