Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 18.09.2007, 18:01
Cental73 Cental73 ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 12.05.04
Sijainti: Jokela, Tuusula
Viestit: 1.886
Perusasetus

jep. tässä kuvia poikkeavuuksista bj42 ja bj40 laturien suhteen



vasemmalla siis BJ40 laturi (alipainepumppu irti) ja oikealla BJ42. Tästä voi tarkkasilmäinen jo erottaa että kiinnityshaarukka on 40 mallissa hiukan leveämpi. Ja alipainepumppu täysin erilainen. Kuitenkin vielä elättelin toivoa.



Tämä kertookin noiden alipaineletkujen eri sijoittelusta. 40 sarjalaisessa ohuin letku lähtee tuosta päästä, kun taas 42:ssa kyljestä. Eipä siinä mitään banjot käy suoraan, mutta ohkasessa letkussa banjot on 42:ssa samaan suuntaan, 40:ssä 90 asteenkulmassa toisiinsa nähden. Ja banjojen kiinnityspultit ei käy ristiin.


tuo siivahan tulee 42 mallissa ulommaksi kuin 40 mallissa, Ajattelin jotta jos vaihtais siivan nelikymppisestä. Mutta ei, 40 sarjassa akseli on kiilamainen ja sillä puolipallokiinnikkeellä, kin taas 42:ssa akseli on suora eikä puolipalloa, Eli ei mene 40:stä siiva. Däng.



mikähän laskeutumisalusta tuossa 42:n laturinpäällä on? ja sitten vielä sellainen ero, että 40:sen laturista tulee kaksi pikaliitintä ulos, ja 42:n vain yksi. Eli kait tuo sielunelämä niillä on sitten erilainen ettei käy tohon meikäläisen rassiin. Harmi.

" TOYOTA ja laskuun voit luottaa"

SLCK #73
Vastaa lainaten