Viestiketju: Jeep Wagoneer ?
Näytä yksittäinen viesti
  #45  
Vanha 17.09.2007, 19:54
Jeep-Ukko:n Avatar
Jeep-Ukko Jeep-Ukko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 26.10.04
Sijainti: Kuopion seutu, Finland.
Viestit: 702
Perusasetus

Näihin jousi muutoksiin.

Tein joskus aikoineen omaan eteen SOA:n:
http://static.petrisimolin.com/galle...ousimuutos.jpg
Muutama "ongelma", raidetanko piti tipauttaa alemmaksi, koska olisi muutoin täysin oikealle käännettäessä ottanut simpukalta tuleva tanko jousiin kiinni.
Tästä johtuen simpukallekin tein uuden kiinnityspisteen, jolloin se tuli alemmaksi.
Silti tämä ohjaus tanko oli niin pystyssä että 80 km/h vauhdilla monttuun ajaessa teki melko suuria ohjaus liikkeitä. Tosin minulla ei ollut ohjaus iskaria, iskari voisi jäykistää sopivasti, mutta ratti tekee sitten isoa liikettä.
Jos jotenkin tekisi napoihin uudet kiinnike pisteet raide tangolle jotta se olisi jousten yläpuolella.

takapää:
http://static.petrisimolin.com/galle...elikorotus.jpg
Korotus palahan on selkeästi liian korkea. Tein helpoimman kautta.
Ja sitten tekee sen miten vain, niin tuo kiertymisen esto tanko on hyvä olla.
Järkevin voisi olla heittää ne riipukkeet toisin päin.


Mutta kaikki muutoksethan riippuu siitä aikooko katsastaa vai ajaa ilman kilpiä.
Mulla oli kilvet, tosin en kertaakaan noilla muutoksilla käyttänyt näytillä. Etupää oli melko fiksu, takapää vähemmän fiksu ratkaisu.

Vastaa lainaten