Lainaus:
quote:
Milläs mie sitten ajan jos vanteet on Juukassa, kun nuo vanteet tuli ostettua todelliseen tarpeeseen eikä tallin koristeeksi. Olen teille puhelimessa kertonut vanteiden pystyheitosta, usean kuukauden päästä tilauksesta (luvattiin aina viikon päästä kun soitti ja tiedusteli asiaa) lähettämistänne väärän värisistä (piti tulla kromiset, mutta lähetettiin mustat mitään kysymättä) 8" vanteista (nämä vanteet oli hyvälaatuiset) isäukkoni autoon, lähettämättä jääneistä pyöränmutttereista ja tosta oman virheestä johtuneesta vanteenreunan vääntymisen helpohkosta oikaisusta. Yhteenkään noista asioista ette ottaneet puhelimessa mitään kantaa. Itsekin asiakaspalvelussa toimivana en viitsi alkaa aukomaan päätäni myyjälle, koska saatan joskus kuitenkin tarvita myös teidän firmanne palvelu tai tuotteita. Jos todella haluatte käytetyt vanteet tutkittavaksi kaikkine kolhuineen, niin tarvin ensin tilalle uudet jotta saan auton pysymään ajokuntoisena. Tossa aiempana joku kertoo saaneensa yhden vanteen takuuseen uuden juurikin pystyheiton takia, onko tämä ainoa tapaus??
|
Tuo Burtonin tapaus meillä tapahtunut ja on ainoa vanne tähänastisista,kymmenistä myymistäni sarjoista TMLvanteita,jonka olen totaalisesti vaihtanut toiseen.Renkaan kompensointi vanteeseen on jokakertainen toimenpide myös muilla vannemerkeillä,mikäli siitä tulee ns.katurengas,olkoon renkaan malli tai merkki mikä tahansa,MUTTA SE EI TARKOITA ETTÄ VANNE ON SYYPÄÄ
HEITTOON,läheskään aina tai jokakerta.
Mielestäni ko.tapaus hoitui mallikkaasti,varsinkin asiakkaan osalta joka huutamatta ja riehumatta,asiallisesti kertoi ongelman ja me sen pyrimme parhaamme mukaan hoitamaan.(Oltais hoidettu vaik ois huutanukki).
Noihin puuttuviin muttereiheihin esim.tuskin kannattaa enempää tuhlata energiaa ku soittaa tai laittaa privaa et sellaset ei tullu,ku,pakkaamisen Timpallakin voi hoitaa
ihminen,(aatella?)siis joku muu kuin hän itse,ns.inhimillinen erehdys.
Tuskin tarvii mutterisatsia "pimittää".Nythän se onnistuu kyl varmaan tätäkin kautta.....mut tulevaisuudessa.
T.Ipefix 0500/539950
P.S Niin siis,onhan Timppakin on ihminen...

P.S.P.S Täällä on nyt ollu noita vuosilukuja esillä ja minkä kukin on alottanu millonki,ni mä aloitin rengashommat v.1983;sähkö/paineilmakoneella,ku sitä enneoli vaan sellanen ympärijuostava
PP.SS Tuohon takuutuotteen etukäteen lähettämiseen ei taida tulla vastakaikua tässä asiassa eikä missään muussakaan millään firmalla, ainakin epäilen vahvasti,kun kyllähän myyjä haluaa sen tuotteen ensin katsoa ja tarkistaa,olkoon se sitten auton vanne tahi mikä himmelin hilavitkutin tahansa.
Mukana ku pukama,se o vi(n)ssi homma!
http://www.ipefix.fi
http://www.rhteam.com
Tee sinäkin työstä harrastus...eiku..
Edited by - Ipe64 on 16/09/2007 10:24:05
Edited by - Ipe64 on 16/09/2007 10:27:09
Edited by - Ipe64 on 16/09/2007 10:34:20
Edited by - Ipe64 on 16/09/2007 11:09:19