Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.09.2007, 05:13
SLehto SLehto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 02.07.07
Sijainti: kotka, Finland.
Perusasetus

Jospa minäkin sanoisin jotain omasta puolestani, ettei muiden tarvitse puolustella ?

minun myymieni vanteiden/renkaiden, uusi omistaja on kyllä tietoinen mitä on ostanut, keskustelimme asiasta eilen puhelimitse, joten älkää huudelko asiasta, kun ette siitä henk kohtaisesti mitään tiedä !

Toinen asia joku sakke kaiveli myymäni hj:n päivityksiä, ainoa mikä myynti ilmoituksessa oli mennyt pieleen oli ilmoittamani turbon huolto ajankohta, ja sen oli myynti ilmoitukseen korjannut edellinen omistaja !!!!
Ja lipposelle kun täällä alat julki huutamaan asiakas tietoja, ja mitä kukin jättää noutamatta, ilmoitit että postitse tulee toimitus nro jolla osat voi noutaa niiden saavuttua, en sitä numeroa koskaan saanut, ja kun sen sinulta erikseen soitin ja kysyin, oli tavara jo palautettu, osaksi myös oma vikani, kun sama pää kesät talvet, ostin kaverilta Tml murrokset, jotka ovat kestäneet tähän päivään asti moitteetta !!!!!

Lipposelle vielä sen verran että, haluaisin kernaasti kuulla kenelle olen ajotaitojani kehuskellut, ei tule heti mieleen, joten voit tuon asian täällä oikaista, vaikka meneekin ohi topicin !!!!

Ja kaikille muille vielä sen verran, omalta osaltani olen tässä vaiheessa elämää oppinut yhden tärkeän asian, mikäli jotain huudat niin katso että pystyt sanojesi/tekojesi takana seisomaan, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan !!!!!

no pääasia on se että kissa on nostettu tämän asian tiimoilta pöydälle, olen vanteiden suhteen edelleen samaa mieltä, eikä yhteenkään autooni enää kyseisiä vanteita tule, ja mikäli mahdollista, niin pyrin saapumaan joihinkin kisoihin paikalle, kun ei ole vuosiin tullut paikanpäältä seurattua, ja kenellä hampaankoloon jotain jää, niin tulee ihan reilusti nykäisemään, niin selvitellään siinä vaiheessa hamekankaille yms:lle jotain yhteistä käyttöä !!!!!!

Toivotaan ettei kenenkään tarvitse tuomioita tämän asian suhteen ottaa, kun tuo joulukin on jo kohta ovella, niin ei tarvitse pureskella tuonti kinkkua, vieraassa seurassa, joten omalta osaltani jatkan aiheesta keskustelua kasvotusten, niin tulee asiat yhdellä kertaa selviksi, jää tämä turha asian sivusta jauhaminen sikseen !!!!

--------------------------------
reggaava nyybi

Edited by - SLehto on 16/09/2007 06:57:24
Vastaa lainaten