Pakkohan se on minunkin ottaa osaa keskusteluun...
Ensimmäisenä tulee mieleen puuttuuko slehdolta jokin osa päästä? Todetaan vanteet paskoiksi ja myydään pois kertomatta mahdollisesta viasta ostajalle...ei anna kovin luotettavaa ja sivistynyttä kuvaa tyypistä. Sen jälkeen avaudutaan täällä paskoista vanteista vaikka niitä ei enää ole itsellä olemassakaan että voisi sanojensa vakuudeksi laittaa vaikka kuvia tai jopa toimittaa vanteet myyjälle tutkittaviksi. No joo tapansa kullakin...
Nyt kun keskustelua on seurannut niin kiinnostais tietää että onko tml:n ja offivarusteen vanteissa kuinka paljon eroa reunan profiilissa? Siitähän se kai johtuu jos kumi putoo päältä.
Tietysti jos samalle porukalle vaan sattuu niin äkkiseltään tulee mieleen et mitä liukasteena on käytetty kun kumeja paikoilleen väännetty? Oisko jääny liian liukkaaks ja siksi helposti lipee pois. Tai millanen on maalipinta siinä kohtaa vannetta? Joku tossa aikasemmin totesikin jo et sileessä maalissa ei liimakaan pysy...
Mut eniten kyl kiinnostaa noi erot et mikä varusteen vanteista tekee paremman pitämään renkaan vanteella?
|