Näytä yksittäinen viesti
  #18  
Vanha 15.09.2007, 11:31
deadmw deadmw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 21.04.07
Sijainti: Kotka, Finland.
Viestit: 232
Perusasetus

hjuu-u noh sen verta mitä sakua tunnen ja 454ss:ää tiedän niin olen molemmat tapahtumat itse sivusta seurannut... 454ss vanne meni solmuun aika komiasti ja takomalla se sitten siitä suoristettiin ja matka jatkui... sakulta lähti edellisellä ravijoki safarilla tasaisella maalla takarenkaasta kumi paikoiltaan itsestään suoralla ajaessa....hmmmh... pistää miettimään ja myös yhdellä tutulla on ollu useammin kuin kerran jokaisella safarilla rengas vanteelta ja kyseessä ovat aina olleet tml vanteet joten mistä johtuu. en nyt ketään ala haukkumaan mutta lipposet voisivat hieman panostaa siihen vanteeseen ja sen kehittelytyöhän... kun kuitenkin itse olen jo törmännyt 3 sarjaan todella epäonnisia tml vanteita ja kaikki tapahtuneet samoissa porukoissa... ja tiedän siitä myös sen että offivarusteesta haetut vanteet ovat samoissa paikoissa selvinneet ongelmitta... jonkunlaista kehittelytyötä suosittelen vanteiden suhteen ilman mitään poskensoittoja.

t:itsekkin rengasalan yrittäjänä joskus toiminut.

montenegros #59
TAKO RACING

Vastaa lainaten